logo


۱. تعاریف و اصطلاحات
• فروشگاه عبارتست از وب سایت سرزمین توسعه دیجیتال که محصولات و خدمات آن بر بستر نام دامنه digidevland.ir ارائه می‌شوند.
مشتری عبارتست از هر شخص و یا شرکتی که با فروشگاه تراکنش مالی دارد.
محصول عبارتست از هر گونه کالای فیزیکی یا محصولات دانلودی و یا خدمات قابل ارائه در فروشگاه که توسط مشتری می‌تواند خریداری گردد.
موجودی عبارتست از تعداد قابل خرید از هر محصول که در حال حاضر در انبار موجود است و به محض خرید توسط مشتری برای آن مشتری ارسال می‌گردد.
کیف پول عبارتست از موجودی مالی مشتری در حساب کاربری خود که درصورت شارژ کیف پول و خرید از طریق کیف پول شامل 5 درصد تخفیف در تمام خریدها خواهد بود.
ارسال عبارتست از فرآیند خروج محصول از انبار، بسته بندی و تحویل به شرکت پست و یا شرکت های حمل و نقل برای رساندن محصول و یا محصولات به دست مشتری، که این کار بر طبق آدرس اعلام شده مشتری و نصب شده بر روی بسته پستی صورت می‌گیرد. در فرآیند خرید ممکن است سه وضعیت متفاوت برای هر محصول وجود داشته باشد. که عبارتند از:
a. آماده ارسال: در این حالت تعداد محصول موجود در انبار، به محض خرید برای مشتری ارسال می‌گردد.
b. پیش سفارش: در این حالت موجودی محصول مورد نظر در انبار به اتمام رسیده و یا محصول در فرآیند تامین قرار دارد. در صورت خرید، فرآیند تامین آن حداقل 12 الی 16 روز کاری در شرایط عادی زمان خواهد برد.
c. سفارش خارج: در این حالت باید حتما محصول فرآیند استعلام قیمت و موجودی را مجدد طی کند و پس از استعلام می‌توان به مشتری قیمت و موجودی را اعلام کرد. در این محصولات حتما باید فرآیند تماس تلفنی با کارشناس پشتیبانی صورت گیرد ( جهت تماس می‌توان از شماره تلفن های قرار داده شده در بخش پشتیبانی سایت بهره گرفت).

• فاکتور خرید عبارتست از سند کاغذی و یا فایل که نشان دهنده اقلام خریداری شده توسط مشتری و یا صورتحساب خدمات ارائه شده به مشتری است. این سند در حساب کاربری مشتری قرار میگیرد و همچنین به ایمیل ایشان ارسال می گردد و در صورت درخواست مشتری به صورت تاریخ دار و ممهور شده در کنار محصول برای مشتری ارسال می‌گردد.

• پیش فاکتور عبارتست از برگه(فایل) که فروشنده آن را برای مشخص کردن قیمت و یا ارزش گذاری بر روی محصول و یا خدمات به همراه توضیحات لازم مانند زمان اعتبار و شرایط فروش، اعلام شماره حساب بانکی و به درخواست مشتری ارائه می‌دهد.” توجه کنید که در فروشگاه سرزمین توسعه دیجیتال به طور پیش فرض زمان اعتبار تمامی پیش فاکتورها از تاریخ صدور و چاپ به مدت 24 ساعت می‌باشد.” این موضوع به طور واضح بوده و حتی اگر در پیش فاکتور مدت اعتبار درج نگردد ، به صورت پیش فرض زمان اعتبار 24 ساعت است.

2. مشتری
• پذیرش شرایط و قوانین
a. ثبت سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می‌باشد و مشتری ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می‌باشد.
b. کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سرزمین توسعه دیجیتال است.
c. هرگونه استفاده و یا کپی اطلاعات و تصاویر موجود در سایت با ذکر منبع بلامانع است.
• شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه
a. مشتری متعهد می‌گردد بر اساس قوانین جاری کشور از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده متوجه مشتری است.
b. در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، مشتری می‌بایست رأساً نسبت به دریافت مجوز‌های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.
c. مسئول فروش در صورتی که اطلاعاتی مبنی بر استفاده‌ی غیر قانونی از محصول خاصی را از طرف مشتری داشت می‌تواند بدون اعلام به مشتری، سفارش را لغو و مراحل خرید را کنسل و جهت اطلاع رسانی یا ارجاع به مراجع قانونی اقدام نماید.

• اطلاعات مشتری
a. مشتری می‌بایست در هنگام ثبت سفارش اطلاعات کاربری خود را مانند نام، نام خانوادگی، آدرس دقیق، کدپستی و موارد لازم را به فارسی و با دقت به طور کامل وارد نماید. حتماً شماره تلفن ثابت (به همراه کد داخلی در صورت وجود)، موبایل و ایمیل معتبری وارد نماید تا در صورت نیاز امکان تماس با مشتری فراهم باشد. در صورت خرید سازمانی، حتما نام شرکت، کد اقتصادی، شناسه ملی و شماره ثبت وارد گردد.
b. با توجه به اینکه محموله‌ ارسالی از انبار به آدرس ثبت شده در حساب کاربری مشتری، ارسال می‌شود. در صورتي كه اطلاعات موجود در حساب كاربري صحيح نباشد،‌ هرگونه تاخير در ارسال، اشتباه یا برگشت کالا و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه مشتری مي‌باشد.

3. سفارش
• سفارش‌ها،‌ قیمت‌ها و موجودی کالاها
a. قیمت‌های محصولات موجود در فروشگاه به روز بوده و در صورت اتمام موجودی امکان تامین سفارش به صورت “سفارش خارج” یا “پیش سفارش” وجود دارد.
b. اطلاعات محصولات موجود در فروشگاه مطابق مشخصات منتشر شده توسط سازندگان محصول یا اطلاعات موجود در اینترنت است و در صورت وجود هرگونه مغایرت و اشتباه در آنها هيچ گونه مسئولیتی متوجه این فروشگاه نيست. مشتری راساً بایستی نسبت به بررسی اطلاعات و تائید نهایی اقدام نماید.
c. فروشگاه موظف است کالا را مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است، برای او ارسال کند.
d. جهت استعلام سفارشات خارج برای محصولات مورد نیاز مشتری، امکان ثبت استعلام سفارش خارج از طریق کارشناسان فروشگاه وجود دارد.
e. مشتری باید اطلاعات محصولات دانلودی را قبل از خرید کامل مطالعه نماید و در صورتیکه نیاز دارد خریداری نماید محصول دانلودی به هیچ وجه قابل بازگشت نمی باشد.

• روش‌هاي پرداخت
a. پرداخت مبلغ سفارشات آماده ارسال به ۳ روش قابل پرداخت می باشد:
۱- به صورت پرداخت آنلاين با درگاه پرداخت اینترنتی سامان
2- با استفاده از شارژ کیف پول و پرداخت از طریق کیف پول که در این صورت شامل 5 درصد تخفیف خواهد بود.
3- پرداخت بصورت فیش بانکی و یا کارت به کارت و ارسال کد رهگیری با ارسال تیکت یا ایمیل
توجه داشته باشید اگر روش سوم را انتخاب کنید باید توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود. زمان بررسی و تائید واریزی‌ها از طریق روش سوم 24 الی 48 ساعت خواهد بود.
b. سفارشات پیش خرید در صورت تغییر هزینه‌های تامین شامل مابه التفاوت خواهند شد.

• پيگيري سفارشات
a. پس از ثبت سفارش، سفارس به وضعیت “در حال انجام” تغییر می‌یابد که پس از بسته بندی و ارسال بسته به وضعیت‌ “تکمیل شده” تغییر می‌یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می‌شود که مشتری می‌تواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید.
b. در صورت خرید محصول دانلودی پس از تایید برگه مالی پرداخت با توجه به اینکه دو نوع محصول دانلودی داریم به مشتری به یکی از دو صورت زیر محصول را دریافت خواهد کرد.
1- اگر حجم محصول پایین باشد و قابل دانلود از طریق حساب کاربری مشتری باشد بلافاصله مشتری می تواند از طریق حساب کاربری خود محصول را دانلود نماید.
2- اگر محصول دارای اطلاعات فنی زیاد و یا زمان برای آماده سازی داشته باشد یک پیام به مشتری ارسال می گردد که محصول شما در حال آماده سازی است و پس از آماده شدن به ایمیل ارائه شده توسط مشتری ارسال می گردد. و یا مشتری می تواند با هماهنگی کارشناسان سایت برای دریافت محصول از طریق واتساپ یا شبکه های اجتماعی دیگر اقدام نماید.
c. همچنین در صورت عدم اشکال در سیستم‌های اطلاع رسانی پس از ارسال بسته‌ها، یک پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته، به مشتری ارسال می‌گردد که به صورت زیر انجام می‌گیرد:
 پیشتاز: کد رهگیری مرسوله در پنل مشتری درج می‌گردد.
 تیپاکس: کد رهگیری مرسوله در پنل کاربری ثبت خواهد شد.
 باربری: اطلاعات بارنامه در پنل کاربری ثبت خواهد شد. همچنین تصویر بارنامه یا بیجک در صورت درخواست به مشتری ارسال می‌شود.

• درخواست آزمایش فنی
برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات احتمالی، خریدار می‌تواند با هماهنگی قبلی (تماس تلفنی با واحد پشتیبانی و فروش) ضمن پرداخت هزینه کارشناسی، آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را درخواست نماید. که این موضوع مستلزم هزینه خواهد بود.

• تسویه با مشتری
a. قبل از ارسال کالا به مشتری تمام فرآیند مالی سفارش بایستی تکمیل و پرداخت مبالغ انجام گیرد.
b. با توجه به نوسانات بازار ارز، در صورت تایید سفارش از سوی فروشگاه و پرداخت کامل هزینه‌ها، قیمت محصولات نسبت به تغییرات ارز ثابت خواهند ماند.
c. تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری طبق تقویم رسمی کشور انجام می‌شود.
d. سفارشات خرده یا عمده که به درخواست مشتری به صورت سفارش خارج یا تامین از داخل کشور باشد، به هیچ عنوان امکان لغو ندارند.
e. برخی فروشگاه‌ها با رعایت نکردن قواعد قیمت‌گذاری و خلاف قرارداد کاری با شرکت‌های بین المللی قصد جذب مشتری و تغییر رویه در گام‌های بعدی را دارند. فروشگاه سرزمین توسعه دیجیتال با کارمزد مشخصی برای تمامی محصولات، به صورت مستقیم با تولید کننده‌گان فعالیت می‌کند.

• اعتبار پيش فاكتور
a. اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا 24 ساعت بعد از صدور بوده و پس از اين مدت فاقد اعتبار است.
b. در صورت پرداخت پیش فاکتور خارج از موعد اعتبار، فروشگاه هیچ مسئولیتی بابت سفارش ندارد.
c. در صورت تغییرات لحظه‌ای قیمت بیش از مقدار معین، همچنین افزایش قیمت فروشنده‌ کالا، پیش‌فاکتور تجدید خواهد شد.

• انصراف از خرید
a. در صورت انصراف از سفارش (در صورتی که سفارش خارج و یا پیش خرید نباشد) و در شرایطی که بسته کاملا پلمپ باشد مشتری می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس فروشگاه عودت داده و وجه آن ‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید، همچنین حتما باید قبل از عودت اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با کارشناس فروش انجام شود.
b. ضمنا هزینه عودت کالا به فروشگاه در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.
c. در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس فروشگاه رسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
d. امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و فروشگاه از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

• انجام و لغو سفارشات خارج
a. لغو سفارشات خارج تنها در صورتی امکان پذیر است که واریز و ثبت خرید از فروشگاه مبداء انجام نگرفته باشد. طبق قوانین فروشگاه 5 درصد به عنوان هزینه‌های انجام شده تا مرحله لغو، هنگام بازگشت وجه کسر می‌گردد.
b. محصولات سفارش داده شده از فروشگاه مبداء چون با آگاهی مشتری از شرایط خرید خارج، واردات و امور گمرکی کشور اقدام شده‌اند، امکان لغو ندارند.
c. پرداخت کامل مبلغ سفارشات خارج ضروری بوده و تمام امور باید با هماهنگی کارشناس فروشگاه انجام شود.
d. در صورتی که سفارشات خارج یا پیش خرید‌ها دارای مانده حساب باشند، درصورت افزایش نرخ ارز در روز تسویه حساب، مانده با توجه به قیمت روز ارز محاسبه خواهد شد.
e. صرفا با افزایش نرخ ارز به روز رسانی پیش فاکتور انجام خواهد شد. کاهش نرخ ارز برای سفارشات خارج یا پیش خریدها به هیچ عنوان مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.
f. در صورتی که خریدار بعد از 3 روز از ترخیص کالا نسبت به تسویه‌حساب سفارش اقدام ننماید، فاکتور ریالی نامعتبر بوده و سفارش به صورت فاکتور دلاری صادر می‌شود. معیار پرداخت فاکتور دلاری، صرافی‌های مورد تائید فروشگاه خواهند بود و به ازای تاخیر هر هفته 3% بعنوان جریمه اضافه خواهد شد.
g. تنها کالا‌های الکترونیکی مجاز توسط فروشگاه قابل تامین می‌باشند. هرگونه بررسی ترخیص کالاها قبل از ثبت سفارش بر عهده مشتری می‌باشد. مشتری می‌تواند قبل از ثبت سفارش شرایط ترخیص کالاها از کارشناس واردات استعلام نماید.
h. مشتریان محترم برای سفارشات خارج، بایستی مجوزهای رسمی و معتبر داشته باشند تا در صورت درخواست گمرک با ارائه مجوز‌ها به فروشگاه، فرآیند ترخیص برای کالا‌های درخواستی انجام شود.
i. مسئولیت هر گونه مغایرت در محتویات کالاهای اظهار شده به گمرک یا عدم اطلاع مشتری از مگنت یا باتری دار بودن کالا، بر عهده مشتری است.

4. فرآیند ارسال
• حمل و نقل
a. در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین، سفارش‌ها ظرف مدت 24 ساعت کاری بررسی و فرآیند آماده سازی سفارش و بسته بندی آنها شروع می‌شود.
b. سفارشات ثبت شده بر اساس روش انتخابی مشتری و با پیش فرض اطلاع مشتری از کیفیت و خدمت دهی روش حمل و نقل ارسال مي‌شوند .
c. انواع روش‌های حمل و نقل (در سبد خرید یا تسویه‌حساب توسط مشتری قابل انتخاب می‌باشند):
 پیشتاز (پیش کرایه همراه بیمه)
 تیپاکس (پس کرایه)
 باربری/اتوبوس (پس کرایه همراه بیمه یا بدون بیمه به انتخاب مشتری)
d. بدیهی است هزینه‌ها، تمامی مسئولیت و آسیب‌های احتمالی روش درخواستی مشتری به عهده شرکت حمل و نقل مربوطه می‌باشد.
e. روش‌ باربری شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به واحد باربری می‌باشد و هزینه ارسال و حمل در روش باربری بر عهده مشتری بوده و فروشگاه از هزینه‌های بعدی که از مشتری اخذ خواهد شد، اطلاعی ندارد.
f. مسئولیت تمامی كالاها در فرآیند ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل ‌و‌ نقل می‌باشد. فروشگاه نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود، اما هیچ گونه مسئولیتی در قبال قصور و سهل انگاری شرکت‌های حمل و نقل را ندارد.
g. در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، ‌علت برگشت بسته بررسي مي‌شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجدداً ارسال خواهد شد.
h. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت سفارش می‌باشد.
i. حتما توجه شود در صورتی که خریدار در زمان سفارش آدرس دومی تعریف کند ملاک ارسال مقصد گیرنده، آدرس دوم می‌باشد.

نگهداری در انبار
a. سفارشات یا اقلام مرجوعی تنها در مدت زمان یک ماه از تاریخ صدور فاکتور و پرداخت در انبار فروشگاه نگهداری خواهند شد.
b. در صورتی که خریدار بعد از مدت زمان تعریف شده، اقدام به هماهنگی و دریافت بسته خود نکند فروشگاه مسئولیتی بابت نگهداری اقلام نداشته و می‌تواند به صلاح دید خود یکی از روش‌های ذیل را به نمایندگی از خریدار اعمال نماید:
 سفارشاتی که به مشتری ارسال نشده و کنسل شده‌اند؛ وجه کالا ها بر اساس زمان صدور فاکتور بصورت کلی یا جزئی به مشتری برگشت داده خواهد شد.
 برای سفارشات برگشتی، در صورتی که بسته‌بندی باز نشده و محصول مورد استفاده قرار نگرفته باشد، طبق بند 1 اقدام می‌شود.
 برای سفارشات مرجوعی، درصورتی که قواعد مرجوعی برقرار باشد، طبق بند 1 اقدام خواهد شد.
 در صورت محقق نشدن بندهای بالا و عدم پیگیری و هماهنگی از طرف خریدار، فروشگاه می‌تواند وجه را در امور خیریه به نمایندگی از خریدار هزینه کند.
 برای سفارشات مرجوعی که کالا دیگر مورد استفاده یا فروش نیست، فروشگاه مسئولیتی بابت نگهداری یا فروش آنها ندارد.
c. تمام درخواست‌های فروشگاه و خریدار باید در سامانه فروش آنلاین فروشگاه ثبت گردد (تمام درخواست ها باید در نهایت کد سفارش دریافت نمایند) در غیر اینصورت تمام ادعاها و .. بی ارزش و فاقد وجهه قانونی خواهند بود.

5. پشتیبانی
• کارشناسان پشتیبانی
a. کارشناسان پشتیبانی فروشگاه از تمامی مسیر‌های موجود (تماس تلفنی، ایمیل و..)، تنها اطلاعات لازم را برای ارزیابی، در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. بررسی و انتخاب محصول بر عهده‌ی مشتری می‌باشد.
b. مشتری باید برای مطالعه‌ی اسناد فنی قبل از خرید توجه لازم را داشته باشد، چرا که کارشناس مربوطه هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتخاب محصول برای مشتری ندارد.
c. همچنین تنها اطلاعات موجود در اسناد فنی و رسمی محصول بعنوان سند قابل بررسی و استناد است.

d. محصولات دانلودی تا یک ماه پس از خرید پشتیبانی می شوند و بعد از آن به عهده خود مشتری می باشد. 

تعویض کالای معیوب
a. خریدار موظف است پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری و فنی بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع مشکل، حداکثر طی مدت 48 ساعت بعد از دریافت بسته شرح ایراد را فوراً به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اعلام مشکل، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
b. معیار زمان تحویل کالا به دست مشتری، سامانه‌های حمل و نقل می‌باشد. در صورت عدم وجود معیار مناسب، زمان تحویل طبق نظر کارشناسان فروش مشخص خواهد شد.
c. کالایی که به گفته مشتری دارای اشکال فنی می‌باشد، پس از برگشت به فروشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد (هزینه عودت بر عهده مشتری می باشد و حتما باید قبل از عودت با کارشناسان فروشگاه تماس گرفته شده و هماهنگ لازم انجام شود) و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان فروشگاه کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف دو روز کاری به حساب اعلام شده خود خریدار عودت داده خواهد شد.
d. در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان فروشگاه بررسی و یا تعمیر شود، فروشگاه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
e. در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرم‌افزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید سرزمین توسعه دیجیتال از پس گرفتن آن كالا معذور خواهد بود.
f. محصولات پلمپ شده شرکتی، شامل شرایط تعویض 48 ساعته نمی‌باشند. این محصولات بایستی قبل از ارسال به درخواست مشتری توسط بخش فنی فروشگاه تست شده و سپس ارسال گردند.

6. شبکه های اجتماعی
• خرید آنلاین از فروشگاه تنها از طریق دامنه digidevland.ir امکان پذیر است.
• فعالیت فروشگاه در شبکه‌های اجتماعی تنها طبق موارد ذکر شده در سایت معتبر هستند.

7. تغییر شرایط و قوانین
• حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می‌باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

8. حریم خصوصی
• به منظور خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی مانند نام، شماره تلفن و ایمیل از کاربران گرفته می‌شود تا بتوانیم خدماتی امن و مطمئن ارائه دهیم. از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرآیند خرید، طبق درخواست و انتخاب مشتری، فاکتور رسمی صادر خواهد شد. از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی الزامی است. یادآوری می‌شود آدرس، تلفن‌ و ایمیلی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس، تلفن‌ و ایمیل رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد شد.
• باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
• اگر دیدگاه یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر بر عهده کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه فروشگاه را از خود سلب می‌کند.
• فروشگاه هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فروشگاه وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
• همچنین توجه کنید که فروشگاه اطلاعات شخصی کاربران خود را بدون کسب توافق صریح، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی نمی‌فروشد. اطلاعات دریافتی از کاربران فقط می‌تواند به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد.
• مشتریان ثبت شده در فروشگاه، باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه برخوردار باشند. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان مشتری این توافقنامه را منعقد می‌نماید، دارای اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه بوده و تضمین می‌کند که هیچ شخصی اعم از حقیقی و یا حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.
• در موارد فورس ماژور هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل قصور و یا تاخیر در اجرای تعهدات به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود.
• عدم آگاهی از قوانین فوق الذکر به منزله رفع مسئولت از مشتری نمی باشد.

logo

سرزمین توسعه دیجیتال